Vrátenie tovaru

Základné infomácie

V zmysle Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku je spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.

Zakúpený tovar je možné vrátiť pri splnení nasledovných podmienok:

  • Tovar je nepoužitý, nenosený, čistý a nepoškodený, s priloženými štítkami a v originálnom balení.
  • Tovar, ktorý sa predáva v komplete, je potrebné vrátiť naraz.
  • Obal výrobkov musí zostať pôvodne uzavretý.
  • Ak si výrobok už začal používať, odstúpenie od zmluvy a vrátenie produktu nie je možné.

Ak bol k tovaru pribalený darček, kupujúci je povinný spolu s tovarom vrátiť aj darček. Darček nesmie byť rozbalený. V prípade, že je darček rozbalený, predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu poníženú o hodnotu tohto darčeka.

V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadom vrátenia tovaru nám prosím napíš správu a ochotne ti pomôžeme.

Odporúčania a usmernenia

Ako kupujúci môžeš vykonať prehliadku tovaru iba v rozsahu, ako je tomu obvyklé v kamenných obchodoch. Akékoľvek testovanie, ktoré sa líši od vyššie uvedeného, môže byť považované za používanie tovaru. Odporúčame, aby si obal tovaru opatrne otvoril a udržal ho v nezmenenom stave a aby na výrobku zostali prilepené alebo pripevnené štítky, pokiaľ nebudeš úplne presvedčený, že výrobok ti vyhovuje. Pri nákupe odevov a bielizne prosím kontroluj správnu veľkosť tým, že si tovar oblečieš cez iné oblečenie, nie priamo na telo.

Pre dodržanie 14 dňovej lehoty pre odstúpenie od zmluvy je rozhodujúce, kedy je k nám doručené odstúpenie od zmluvy. Doručením sa rozumie písomná informácia (napr. email. správa), že chceš odstúpiť od zmluvy, prípadne samotné doručenie odstúpenia aj s tovarom. Lehota pre odstúpenie trvá 14 kalendárnych dní a začína plynúť nasledujúci deň po prevzatí. Napr. ak si prevezmeš tovar v pondelok, ako prvý deň sa počíta utorok.

Ako a kam vrátiť tovar

Tovar je potrebné vrátiť s vyplneným formulárom “Odstúpenie od kúpnej zmluvy”, ktorý ti bol zaslaný emailom spolu s faktúrou v čase zakúpenia tovaru.

Prosím, vrátený tovar zabaľ do obalu/krabice, v ktorom bol tovar doručený, vrátane všetkého príslušenstva (napr. nabíjací kábel atď. apod.). Následne vrátený tovar zabaľ do ďalšej krabice/obalu, tak aby tovar a originálny obal tovaru nebol poškodený počas prepravy.

Najlacnejší a najspoľahlivejší spôsob zaslania je využiť služby spoločnosti Packeta. Ich služba Medzi nami ponúka pohodlný spôsob zaslania z akéhokoľvek výdajného miesta spoločnosti Packeta.

Tovar prosím pošli na toto výdajné miesto:

Adresát doručenia:

  • Ralpu, s.r.o.
  • +421 949 042 755
  • info@ralpu.sk

Obsluha výdajného miesta vytlačí štítok, ktorý nalepí na krabicu/obal vrateného tovaru. Zásielka bude nasledovne doručená k nám na partnerské výdajné miesto spoločnosti Packeta.

Náklady spojené s vrátením tovaru znášaš v plnej výške ty. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.